هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Extreme Call Blocker (Stealth) 28.8 یک نرم افزار خوب برای مسدود کردن و جلوگیری از دریافت تماس ها و اس ام اس های ناخواسته در گوشی های آندروید می باشد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

fring

fring یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند است که شما بوسیله آن می‌توانید با دوستان خود بصورت گروهی و همزمان، تماس ویدئویی داشته باشید. بوسیله این نرم‌افزار می‌توانید تماس رایگان گروهی تا ۴ نفر با هر نوع اسمارت فون یا تبلت با هر سیستم‌عاملی، داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار قابلیت استفاده از آن با هر نوع سرویس اینترنت می‌باشد!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

RDM+ Remote Desktop 2.1.1

اگر می خواهید عملیاتی مانند ویرایش اسناد، انتقال فایل ها و… را در کامپیوتر موجود در خانه یا محل کار خود انجام دهید ولی به آن دسترسی ندارید، می توانید خیلی راحت با گوشی خود به آن کامپیوتر متصل شده و عملیات مورد نظر را انجام دهید. RDM+ Remote Desktop به آسان ترین شکل ممکن دسترسی گوشی شما به کامپیوتر دسکتاپ را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق گوشی به کامپیوتر دسکتاپ ویندوز یا مک خود متصل شده و آن را کنترل کنید. تنها کافی است هر دو نسخه اندرویدی و مخصوص کامپیوتر نرم افزار را نصب کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

BIG! caller ID Pro v2.1.4

BIG! caller ID نرم افزاری برای نمایش عکس تمام صفحه مخاطبین در هنگام برقراری تماس های تلفنی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برای مخاطبین انتخابی خود عکسی بزرگ اضافه کنید تا در هنگام برقراری یا دریافت تماس از مخاطبین، آن عکس به صورت تمام صفحه نمایش داده شود. نرم افزار برای نمایش عکس مخاطبین و دکمه های “پاسخ دادن” و “رد تماس” حالت ها و تم های متنوعی دارد که می توانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Viber

اگر با شخص و یا اشخاص خاصی تماس های طولانی مدت تلفنی برقرار می کنید و یا روزانه تعداد بسیار زیادی پیامک رد و بدل می کنید Viber می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار مفید واقع شود. Viber یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS است که با آن می توانید با سایر کاربران این برنامه به صورت رایگان تماس صوتی و یا پیامک رد و بدل کنید تنها کافیست به اینترنت GPRS و یا WiFi متصل باشید. وایبر ادعا می کند که کیفیت صدای مکالمات با آن بهتر از مکالمات عادی تلفنی است و از تبلیغات مزاحم در آن خبری نیست. یک مزیت دیگر این اپلیکیشن این است که همیشه آنلاین هستید و هر گاه پیامک و یا تماسی داشته باشید بلافاصله متوجه خواهید شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GPP Remote Control v3.5.2

اگر از کامپیوتر خود دور هستید و می خواهید عملیات خاصی را در آن انجام دهید، حتما نرم افزار GPP Remote Control مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. توسط این نرم افزار فوق العاده می توانید از هر مکانی دسترسی ریموت به کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید و کامپیوتر همیشه و در هر مکان همراه شماست. نرم افزار به صورت خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و بهترین راه برای اتصال به آن را انتخاب می کند. شما هر نوع عملیات دلخواهی ار قبیل کپی، حذف، دانلود و… را می توانید در کامپیوتر خود انجام دهید. همچنین با نصب وبکم بر روی مانیتور خود می توانید محیط اطراف کامپیوتر را هم ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sign v2.6

Sign بهترین نرم افزار شماره گیری و برقراری تماس های تلفنی در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار جالب می توانید به واسطه رسم امضاء های از پیش تعیین شده، تماس تلفنی برقرار کنید. به این صورت که باید ویجت تعبیه شده ی نرم افزار را اجرا کنید و با تماس انگشت برای هر یک از مخاطبین دفترچه تلفن گوشی خود یک نوع امضاء ترسیم کنید؛ سپس با رسم امضاء در هوم اسکرین، خیلی سریع با فرد مورد نظر خود تماس تلفنی برقرار کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

SMS Locker v1.0

SMS Locker نرم افزاری برای محافظت و رمزگذاری بر روی اس ام اس های گوشی اندرویدی شماست. توسط این نرم افزار می توانید تمامی اس ام اس های دریافتی و ارسالی را قفل کرده و از دسترس سایرین خارج کنید. در ابتدای کار باید یک کلمه رمز وارد کنید تا نرم افزار برای رمزگذاری بر روی اس ام اس ها از آن کلمه رمز استفاده کند. با نصب این نرم افزار اس ام اس های شما در یک دیتابیس امن و محافظت شده قرار می گیرند و امکان مشاهده توسط عموم را ندارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

tinyCam Monitor Pro v4.0.1

tinyCam Monitor نرم افزاری برای تماشای دوربین های مداربسته محلی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید دوربین های مداربسته ی محلی را بوسیله وای فای شناسایی کرده و آنها را به صورت زنده در گوشی اندرویدی خود تماشا کنید. این دوربین ها می توانند دوربین هایی باشند که توسط موسسات و سازمان های مختلف در محل نصب شده اند و یا دوربین هایی که شما در قسمت های مختلف مثل خانه یا محل کار نصب می کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Line 2.5.3

Line نرم افزاری برای برقراری تماس تلفنی و ارسال اس ام اس رایگان در گوشی های اندرویدی می باشد. توسط این نرم افزار و با استفاده از ارتباط اینترنت می توانید با دوستان خود در هر کجای دنیا با کیفیت بالا و بدون صرف اندک هزینه ای تماس تلفنی به صورت رایگان برقرار کنید یا اس ام اس بفرستید. برای برقراری تماس یا ارسال اس ام اس باید نرم افزار در گوشی تماس گیرنده و دریافت کننده تماس نصب باشد. نرم افزار دارای شکلک های زیبا و متنوع نیز می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو